Biraz Sanal Biraz Gerçek...

Güncel İçerikler

7 Tem 2018

IVAO P3Dv4 MTL Sorununun Çözümü


Prepar3D v4 için IVAO MTL sorununun çözümünü anlattığım yazıma hoşgeldiniz.
Bu yazı 29 Aralık 2019 Tarihinde Güncellenmiştir. Güncellenen kısıma yazının en altından ulaşabilirsiniz.

1. Adım: IVAOyu kurun MTL lerin hepsini MTL Installer İle Yükleyin
2.Adım: Şu Dosyayı İndirin MTLQuickInstallerP3Dv4-1.0
3.Adım. Programı Çalıştırın (Program dosyaları seçtiğiniz klasöre çıkartacak o klasöre girip MTLQuickInstaller.exe yi yönetici olarak çalıştırın) Program MTLleri güncelleyecektir. P3D yolunun doğru olduğundan emin olun!




5.Adım: ProgramData\Lockheed Martin\Prepar3D v4 klasörünsdeki simobjects.cfg dosyasına aşağıdaki kodu ekleyin (X i kendinize göre değiştirin örneğin en son [Entry.8] yazıyorsa X'i 9 yapın)
[Entry.X] Title=IVAO MTL Path=SimObjects\IVAO_MTL Required=False Active=True

6. Adım: IVAP Configration Tool yönetici olarak açın. Sol tarafteki seçeneklerden Online Traffics kısmına gelin ve Reindex MTL'e tıklayın. İşlem tamamlandığında trafikler sorunsuz olarak görünecektir:

Bütün bu işlemler sonrası MTL leriniz güncellenecektir. Bu yazı 07/07/2018 tarihinde yazılmıştır. MTL ile alakalı bir güncelleme gelirse alta yeni içerik linkini ekleyeceğim. 

Sanal Gökyüzünde görüşmek üzere.


----------

Güncelleme

IVAO'nun yeni yazılımı Altitude ile bunların bir çoğuna gerek kalmamış durumda. Yeni yazıya Buraya Tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Bu yazı 07/07/2018 tarihinde yazılmıştır. Gelişme olması halinde bu yazı güncellenecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar